Strona główna
Serdecznie witamy! break

e-przedszkole Misie

WAŻNY KOMUNIKAT!!!

DOTYCZY DZIECI , KTÓRYCH

RODZICE ZADEKLAROWALI POWRÓT DO PRZEDSZKOLA OD 19.05.2020R.

I ZŁOŻYLI STOSOWNE DOMUMENTY. 

PRZYPROWADZAJĄC DZIECI DO PRZEDSZKOLA PROSIMY O REJESTROWANIE

POBYTU DZIECKA ZA POMOCĄ KARTY I UŻYĆ  DZWONKA PRZY WEJŚCIU. 

PRZEDSZKOLE CZYNNE JEST OD 6:30-16:30.

 GABRIELA KAWA

DYREKTOR PRZEDSZKOLA

 

PREZENTACJA: "CZAS EPIDEMII MOJE ZDROWIE W PRZEDSZKOLU"

ZNAJDUJE SIĘ W ZAKŁADCE: "O PRZEDSZKOLU"


                                                                       

                                                          SZANOWNI RODZICE

 Informujemy, że organ prowadzący – Gmina Miasto Złotów podjął decyzji o otwarciu Publicznych Przedszkoli w Złotowie z dniem 18.05.2020r. 

Ze względu na sytuację epidemiczną organ prowadzący może ograniczyć liczebność grupy przedszkolnej. W pierwszej kolejności z przedszkola powinny skorzystać te dzieci, których rodzice nie mają możliwości pogodzenia pracy z opieką w domu  oraz dzieci pracowników systemu ochrony zdrowia, służb mundurowych, pracowników handlu i przedsiębiorstw produkcyjnych, realizujący zadania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

 Wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego dla rodziców przyprowadzających dziecko do przedszkola w okresie pandemii:

Rodzicu,

  • § Aby zapewnić dziecku odpowiednią opiekę podczas pobytu w placówce, przekaż dyrektorowi istotne informacje o stanie jego zdrowia.
  • § Zaopatrz swoje dziecko, jeśli ukończyło 4. rok życia, w indywidualną osłonę nosa i ust podczas drogi do i z placówki.
  • § Przyprowadź do placówki dziecko zdrowe – bez objawów chorobowych.
  • § Nie posyłaj dziecka do przedszkola, jeżeli w domu przebywa ktoś na kwarantannie lub w izolacji. Wówczas wszyscy musicie pozostać w domu oraz stosować się do zaleceń służb sanitarnych i lekarza.
  • § Wyjaśnij dziecku, żeby nie zabierało do przedszkola niepotrzebnych przedmiotów czy zabawek.
  • § Regularnie przypominaj dziecku o podstawowych zasadach higieny. Podkreśl, że powinno ono unikać dotykania oczu, nosa i ust, często myć ręce wodą z mydłem i nie podawać ręki na powitanie. § Zwróć uwagę na odpowiedni sposób zasłania twarzy podczas kichania czy kasłania. Pamiętaj, że Ty także powinieneś je stosować, bo dziecko uczy się przez obserwację dobrego przykładu.

 

Podstawa prawna: https://www.gov.pl/web/edukacja/otwieramy-przedszkola-od-6-maja

 

                                                                                                  Z wyrazami szacunku

                                                                                                        Gabriela Kawa

W załączeniu wymogi:

https://www.gov.pl/web/edukacja/otwieramy-przedszkola-od-6-maja?fbclid=IwAR1_0PzUWVpKK4uaEZ4jI0jWSJ-iEXbwN_SfAE-h2P9roIEG4CI75-Qj6Fo

 

                                           

                                             

 

 

                                                    Drodzy Rodzice! 

 

     W celu ułatwienia kontaku z nauczycielem- wychowawcą, zapraszamy do korzystania z poczty grupowej p3misie@tlen.pl ;) 

 

Zajęcia dla dzieci 16.03-24.03 (proszę kliknąć w link) 

Środa 25.03 (proszę kliknąć w link) 

Czwartek 26.03 (proszę kliknąć w link)

Piątek 27.03 (proszę kliknąć w link) 

Poniedziałek 30.03 

Wtorek 31.03 

Środa 01.04. 

Czwartek 02.04 

Piątek 03.04

Poniedziałek 06.04

Wtorek 07.04

Środa 08.04 

Czwartek 09.04

Piątek 10.04

Wtorek 14.04

Środa 15.04 

Czwartek 16.04 

Piątek 17.04 

Poniedziałek 20.04

Wtorek 21.04

Proszę o wypełnienie ankiety i odesłanie na pocztę grupową ;)

Środa 22.04

Czwartek 23.04

Piątek 24.04 

Tygoodniowy rozkład zajęć

Poniedziałek 27.04 

Poniedziałek-27.04 - zajęcia po leżakowaniu

Wtorek 28.04

Środa 29.04

Czwartek 30.04

Czwartek 30.04 - zajęcia po leżakowaniu

Poniedziałek 04.04 

Poniedziałek 04.05 - zajęcia po lezakowaniu

Wtorek 05.05

Środa 06.05

Czwartek 07.05

Czwartek 07.05 - zajęcia po leżakowaniu

Piątek 08.05

Poniedziałek 11.05

Poniedziałek 11.05 - zajęcia po leżakowaniu

Wtorek 12.05

Środa 13.05

Czwartek 14.05

Czwartek 14.05 - zajęcia po leżakowaniu

Piątek 15.05

Poniedziałek 18.05.2020 r. 

Poniedziałek 18.05.2020 r. - zajęcia po leżakowaniu

Wtorek 19.05.2020 r. 

Środa 20.05.2020 r. 

Czwartek 21.05.2020 r. 

Czwartek 21.05.2020 r. - zajęcia po leżakowaniu

Piątek 22.05.2020 r. 

Poniedziałek 25.05.2020 r. 

Poniedziałek 25.05.2020 r. - zajęcia po leżakowaniu

Wtorek 26.06.2020 r. 

Środa 27.05.2020 r. 

 


 

Środa 18.03.2020
Temat dnia : „Kolorowe parasole”
1. Zabawa taneczna przy piosence „Deszczyk”.
 Nagranie piosenki Deszczyk, odtwarzacz CD. Podczas pierwszej zwrotki dziecko tańczy w dużym kole, podczas drugiej zwrotki dobierają się w parę z Rodzicem  i tańczą w kółku. Podczas refrenu klaszczą rytmicznie w ręce nad głową i chodzą swobodnie po pokoju. W trakcie trzeciej zwrotki maszerują .
2.  Zabawa muzyczno-ruchowa Taniec z parasolem.
 Nagranie spokojnej muzyki, odtwarzacz CD, parasol. Rodzic  zamienia dziecko w parasol. Przy muzyce i z wykorzystaniem parasola pokazuje ruchy, jakie ma wykonywać dziecko: 
• kołysze zamkniętym parasolem na boki – dziecko, z rękami splecionymi w górze, kołysze się na boki, 
• obraca złożonym parasolem dookoła –  dziecko obraca się wokół własnej osi, 
• podrzuca parasol rytmicznie w górę – dziecko podskakuje,
 • otwiera parasol – dziecko rozkłada ręce na boki, 
• obraca rozłożony parasol – dziecko obraca się itd. Na koniec Rodzic zamyka parasol i stawia na podłodze – dziecko opuszcza ręce wzdłuż ciała.
3.  Zabawa dydaktyczna Kolorowe parasole. 
  Rodzicu  porozmawiaj proszę z dzieckiem na temat piosenki. Niech dziecko nazywa parasole ,posługując się liczebnikami porządkowymi. Następnie, niech pokoloruje parasole tak jak w piosence.
4. Zabawa dydaktyczna Strój i pogoda.
 Dwie walizki, oznaczone kwiatkiem i śnieżynką, oraz części garderoby – zimowe (kurtka puchowa, futrzana czapka, rękawice z jednym palcem, wełniany szal, spodnie narciarskie itp.) oraz wiosenne (lekka kurtka, czapka z daszkiem, kalosze, płaszcz przeciwdeszczowy itp.).  
Rodzic  mówi, że z walizek wysypały się i pomieszały ubrania pani Zimy i pani Wiosny. Prosi, by dziecko wybrało części garderoby i posegregowało je do odpowiednich walizek. Dziecko wskazuje ubrania i uzasadnia, do której walizki chce je włożyć.  
 

5. Zabawa ruchowa Symbole pogody. 
Karty z symbolami pogody. Dziecko  lub Rodzic losuje kartę z symbolem pogody, ilustruje ruchem dany symbol. Rodzice lub dziecko  odgadują, co przedstawiała karta,
 np.: • wiatr – obie ręce w górze, porusza nimi z lewej strony do prawej strony, 
• deszcz – ruch ramion z góry do podłogi i ruch palców dłoni,
 • słońce – kreśli rozpostartymi ramionami okrąg itd.

6.Rodzicu-poćwicz z dzieckiem  ;)
Papierowe kule, papierowa taśma klejąca,  pojemnik plastikowy
 • Ćwiczenia z papierowa kulą na głowie i ściągniętymi łopatkami: − stanie w pozycji wyprostowanej, − swobodny marsz  − przejście do siadu: siad z kolanami ugiętymi, siad karo (stopy złączone, a kolana ugięte), siad skrzyżny.
 • Zabawa ruchowa z elementem rzutu ,,kulą”. Dziecko ustawione po jednej  strony linii naklejonej przez środek pokoju (podłogi, ),a rodzic po drugiej stronie. Na sygnał dziecko przerzuca ,,kule” na pole przeciwnej drużyny. Rodzic  odlicza od końca, np. od 10 do Stop, i sprawdza, która grupa ma na swoim polu mniej woreczków. Ogłasza jej zwycięstwo. Powtarzamy zabawę, aby dać szansę zwycięstwa drugiej drużynie. 
• Zabawa ruchowa Wycieranie kurzu. Dziecko leży na brzuchu, trzyma w dłoniach dwie papierowe kule i wykonuje symetryczne, koliste ruchy ramionami po podłodze – wycierają kurz pod szafkami. Na sygnał Rodzica: Odkurzamy! – dziecko rozpoczyna zadanie, a na hasło: Czysto! – odpoczywa. 
• Zabawa ,,Kule”. Rodzic podaje głośno hasło: ,,kule”, a dziecko, trzymając je w dłoniach obu wyprostowanych rąk, unoszą je na chwilę nad podłogą. 
• Zabawa ruchowa Kto dalej? Dziecko leży na podłodze z ,,kulą” ułożoną pod brodą, podtrzymywaną obiema rękami. Na sygnał N.: Gotów! – unosi  łokcie ugiętych rąk nad podłogę, dłońmi przyciska ,,kule” do podłogi. Na hasło: Cel! –  wypycha energicznym ruchem ,,kulę”(prostuje ręce w łokciach), ślizgiem po podłodze, na drugą stronę linii. 
• Ćwiczenie Bączek. Dziecko rozpoczyna zadanie: wykonuje siad na ugiętych nogach, unosi stopy nad podłogę – przyjmuje pozycję siad równoważny. Odpycha się rękami od podłogi i obraca wokół własnej osi (siedząc na pośladkach). Zatrzymuje obrót, stawiając stopy na podłodze. 
• Ćwiczenie Bączek z ,,kulą”. Dziecko wykonuje siad równoważny, trzyma między stopami ,,kulę” , obraca się wokół własnej osi. Odkłada ,,kulę” na podłogę – odpoczywa.
 • Zabawa ruchowa z elementem celowania ,,kulą”. Dziecko celuje ,,kulą” do pojemnika. Zdobywa punkty.
• Ćwiczenie wyciszające .Leżenie na plecach :wdech  powietrza –nosem, wydech –                                    

« Powrót

Przedszkole nr 3 w Złotowie

Plac Wolności 12, 77-400 Złotów
tel. +48 67 263 3266
E-mail: p3@przedszkola-zlotow.pl