Strona główna
Serdecznie witamy! break

KRASNALE

 

TEMATY KOMPLEKSOWE – LISTOPAD

1.Nasza mała ojczyzna.

2.Mój dom – Polska.

3.Moje hobby.

4.Ulubione zajęcia.

 

 

 

 

,,BARWY OJCZYSTE” – WIERSZ

 Powiewa flaga,
gdy wiatr się zerwie.
A na tej fladze
biel jest i czerwień.
Czerwień to miłość,
biel - serce czyste.
Piękne są nasze
barwy ojczyste.

 

,,KOLOROWE LISTKI”- PIOSENKA

Kolorowe listki z drzewa spaść nie chciały.
Kolorowe listki na wietrze szumiały.
Szu, szu, szu, szumiały wesoło.
Szu, szu, szu, wirowały w koło.

Kolorowe listki bardzo się zmęczyły.
Kolorowe listki z drzewa zeskoczyły.
Hop, hop, hop, tak sobie skakały.
Hop, hop, hop, w koło wirowały.

Kolorowe listki spadły już na trawę.
Kolorowe listki skończyły zabawę.
Cicho, sza, listki zasypiają.
Cicho, sza, oczka zamykają.

 

 

OSOBY PRACUJĄCE W GRUPIE „KRASNALE”

Wychowawca – mgr Emilia Wójcik

Nauczyciel uzupełniający – mgr Alicja Gronostaj

Pomoc nauczyciela – Ewa Stypa

 

RAMOWY TYGODNIOWY PLAN ZAJĘĆ

DZIEŃ TYGODNIA

AKTYWNOŚĆ

Poniedziałek

aktywność językowa

Wtorek

aktywność społeczno-emocjonalna

Środa

aktywność matematyczno-przyrodnicza

Czwartek

aktywność muzyczna

Piątek

aktywność plastyczno-techniczna

 

TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ DODATKOWYCH

WTOREK 

CZWARTEK 

Język angielski

9.30 – 10.00

Język angielski

9.30 – 10.00

 

Konsultacje indywidualne z wychowawcą odbywają się w godz. 9:30 – 10:00 w każdy czwartek. Zapraszam po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

 

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA W PUBLICZNYM PRZEDSZKOLU NR 2 – 2020/2021 – KRASNALE

Podstawa prawna: § 12 ust. 4 Rozporządzenia MEN z dnia 28 lutego 2019 roku (poz. 502 z 15.03.2019 r.) w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli.

 

 6:30 – 7:30 Schodzenie się dzieci do przedszkola. Indywidualne rozmowy z dziećmi i z rodzicami. Zabawy służące realizacji pomysłów i zainteresowań dzieci. Gry i zabawy stolikowe, dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne.

7:30 – 8:00 Zabawy dowolne wg potrzeb i pomysłów dzieci. Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe. Prace porządkowe w sali. Zabiegi higieniczno-samoobsługowe związane z przygotowaniem do śniadania.

8:00 – 8:30 Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.

8:30 – 8:50 Czynności higieniczno-sanitarne po śniadaniu. Przygotowanie do zajęć wychowawczo - dydaktycznych.

8:50 – 9:30 Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Zajęcia wychowawczo- dydaktyczne organizowane przez nauczyciela wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju.

9:30 – 10:50 Zabawy swobodne. Kontynuowanie prac wynikających z zajęć wychowawczo-dydaktycznych. Czynności organizacyjno-porządkowe.

10:50 – 11.45 Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze, wycieczki – swobodna aktywność dzieci. Zajęcie ruchowe w sali (w razie niekorzystnej aury). Zajęcia indywidualne z dzieckiem zdolnym lub z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych (pomoc psychologiczno-pedagogiczna).

11:45 – 12:30 Obiad – wspieranie samodzielnych działań dziecka, kształtowanie nawyków higienicznych i zachowań prozdrowotnych. Samodzielne spożywanie posiłku, prawidłowe posługiwanie się sztućcami.

12.30 – 14:00 Odpoczynek – leżakowanie przy muzyce relaksacyjnej lub słuchaniu bajek.

14.00 – 14:30 Czynności samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku.

14:30 – 15:00 Podwieczorek – wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.

15:00 – 15:30 Zabawy ruchowe; czytanie literatury dziecięcej, fragmentów książek. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości. Zabawy w kole, zabawy stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Zabawy na świeżym powietrzu.

 

 

 

 

TEMATY KOMPLEKSOWE - PAŹDZIERNIK

 

1. Idzie jesień przez świat.

2. Jesienna przyroda.

3. Koszyk Pani Jesieni.

4. Skarby jesieni.

 

 

ZBIERAMY DZIŚ KASZTANY - PIOSENKA

 

Zbieramy dziś kasztany,

już pełen koszyk mamy.

Spadają z góry w dół.

Z góry w dół! /5×

 

Zbieramy dziś kasztany,

już pełen koszyk mamy.

Gdy spadną, podskakują – hop, hop, hop.

Hop, hop, hop. /4×

 

Zbieramy dziś kasztany,

już pełen koszyk mamy.

Wśród liści często leżą.

Leżą. /3×

 

 

ZBIERAMY KASZTANY - WIERSZ

 

 

Zbieramy kasztany,

robimy w nich dziurki,

a wtedy je można

nawlekać na sznurki.

Tak robi się lejce,

naszyjnik z korali.

Kasztany, kasztany

będziemy zbierali.

 

 

 

                                              

                                              Tematy kompleksowe:

                                                                    

1.W przedszkolu.

       2.Nasze przedszkole.

      3.Jestem bezpieczny.

 4.Pomocna dłoń.

 

MY JESTEŚMY KRASNOLUDKI - PIOSENKA

 

 My jesteśmy krasnoludki,

hopsa sa, hopsa sa,

pod grzybkami nasze budki,

hopsa sa, hopsa sa,

jemy mrówki, żabie łapki,

oj tak tak, oj tak tak,

a na głowach krasne czapki,

to nasz, to nasz znak.

 

Gdy ktoś zbłądzi, to trąbimy,

trutu tu, trutu tu,

gdy ktoś senny, to uśpimy,

lulu lulu lu,

gdy ktoś skrzywdzi krasnoludka,

ajajaj, ajajaj,

to zapłacze niezabudka,

uuuuu.

 

My jesteśmy krasnoludki,

hopsa sa, hopsa sa,

pod grzybkami nasze budki,

hopsa sa, hopsa sa,

jemy mrówki, żabie łapki,

oj tak tak, oj tak tak,

a na głowach krasne czapki,

to nasz, to nasz znak.

 

gdy ktoś zbłądzi, to trąbimy,

trutu tu, trutu tu,

gdy ktoś senny, to uśpimy,

lulu lulu lu,

gdy ktoś skrzywdzi krasnoludka,

ajajaj, ajajaj,

to zapłacze niezabudka,

uuuuu.

 

 

 

MAM TRZY LATKA - WIERSZ

 

 Mam 3 latka, 3 i pół

brodą sięgam ponad stół.

Do przedszkola chodzę z workiem

i mam znaczek z muchomorkiem.

Pantofelki ładnie zmieniam,

myję ręce do jedzenia.

Zjadam wszystko z talerzyka,

tańczę, kiedy gra muzyka.

Umiem wierszyk o koteczku,

o tchórzliwym koziołeczku,

i o piesku co był w polu,

nauczyłam się w przedszkolu.

 

 

Strona   1 | 2 |

Wybranie galerii nie powiodło się!
Nieznana kolumna 'Id_grupy' w where clause