Strona główna
Serdecznie witamy! break

Oddział IV - Misie

 

                   Kontakt z wychowawcą grupy MISIE  e-mail: p1misie@wp.pl

misie

 

Drodzy Rodzice,

opłata za przedszkole będzie naliczana po powrocie dzieci do przedszkola.
Przy naliczeniach będą robione odliczenia za każdy dzień nieobecności dziecka
w miesiącu marcu (odliczenia za pobyt i wyżywienie)

                 Z pozdrowieniami dyrektor przedszkola Mariola Surma


 Konkurs ,,Czyściochowe Przedszkole’’

           

Zapraszam rodziców i opiekunów dzieci do głosowania na prace plastyczne dzieci z naszego przedszkola, w ramach                       

konkursu  ,,Czyściochowe Przedszkole’’. Celem tego programu jest jest dbanie o higienę osobistą i zdrowie dzieci.

1 W celu oddania głosu należy zalogować się na stronie  rossmann.pl lub www.rossmann.pl/czyściochowo.

  Głosować mogą uczestnicy programu Rossnę! Junior (jest to uczestnik

  programu  Rossnę, który posiada dziecko w wieku   

  37 m-cy  do ukończenia 10 lat

2 Głosowanie trwa od 01.04.2020r do 30.04.2020r.

Głosować można codziennie 1xdziennie,do czego bardzo zachęcamy.

3  Przedszkole może wygrać kartę podarunkową, umożliwiającą zakup produktów higienicznych na potrzeby  przedszkola w drogerii Rossmann.

Zachęcam do głosowania, zróbmy to dla naszych dzieci.!!!

 

Temat kompleksowy: Wiosenne porządki

Temat dnia: Domowe porządki

Piątek 03. 04. 2020

Dzień dobry Misie! Mam nadzieję, że podobały się Wam wczorajsze zadania!

Dziś przygotowałam dla Was coś specjalnego! Wysłuchacie aż dwóch piosenek. Ale zanim zaczniemy zapraszam do porządków Pana Języczka:

Zabawa logopedyczna:

Pan Języczek, który mieszka w buzi, postanowił posprzątać swój dom:  umył ściany (dzieci przesuwają język po wewnętrznej stronie policzków);  przetarł sufit (dzieci przesuwają język po podniebieniu);  umył okna od zewnątrz (dzieci oblizują górne i dolne zęby od zewnątrz);  a później od wewnątrz (dzieci oblizują górne i dolne zęby od wewnątrz);  po oknach przyszła kolej na drzwi (dzieci oblizują wargi w koło);  gdy szorował drzwi, zobaczył swojego sąsiada, który akurat przechodził obok, więc radośnie mu pomachał (dzieci machają językiem od jednego kącika ust do drugiego);  na zakończenie – wytrzepał dywan (dzieci wysuwają język jak najdalej na brodę);  a gdy skończył sprzątanie, zmęczony poszedł spać (dzieci naśladują odgłos chrapania).

A teraz czas na pierwszą piosenkę:

https://www.youtube.com/watch?v=e3zuosDT3K4

Rodzicu zadaj dziecku pytania: Co to jest bałagan?, - Czy czasami robi bałagan? A może często?, - Kto sprząta po zabawie dziecka? Jakie dziecko zna dmowe czynności porządkowe (obowiązki rodziców).Pokażcie dziecku obrazki i opowiedzcie o tch czynnościach:

Inne obowiązki Rodziców:

Dużo tego, prawda Dzieci?

Zapraszam Was do zabawy „Gdzie to ma swoje miejsce?”

Rodzic gromadzi na dywanie przedmioty z domowych pomieszczeń, np. talerzyk, pluszowego misia, książeczkę, garnek lub inne bezpieczne dla dziecka akcesoria kuchenne, ręcznik z łazienki, kredki, samochód, klocki różnego rodzaju, elementy garderoby (inne rzeczy według pomysłu rodzica). Następnie nakrywa je chustą . Wyjmuje kolejno po jednej rzeczy i pyta dziecko: Co to jest? Gdy dziecko odpowie pytamy : „Gdzie to ma swoje miejsce?” (proszę zwrócić uwagę, aby dziecko odpowiadało zdaniem, a nie pojedynczym wyrazem np. To jest ręcznik . Ręcznik wisi na wieszaku w łazience), rodzic prosi „Zanieś na swoje miejsce”. Warto przy tej zabawie pochwalić dziecko za dobrze wykonane zadanie i podziękować za odłożenie przedmiotu na miejsce. Jest przy tym dużo biegania, zastanawiania się, a przy okazji dzieci uczą się, że przedmioty mają swoje ustalone miejsce

Teraz druga piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=imoS6Wkr04w

Mam nadzieję, że podobała się Wam ta piosenka, bo mnie bardzo! Rodzicom pewnie też!

Po wysłuchaniu piosenki porozmawiajcie o jej treści. Rodzicu zapytaj dziecko,  jakie sprzęty są potrzebne do robienia domowych porządków?

Rodzice  poproście dziecko, aby wybrało sobie jedną czynność porządkową, którą będzie wykonywało. Może to być coś czego nigdy wcześniej dziecko nie robiło! Czas na naukę! Proszę aby również rodzice wyznaczyli dziecku zadanie porządkowe. Może to być czynność o której była mowa w piosence! Od dziś to będą dwa obowiązki dziecka, które należy systematycznie i dokładnie wykonywać! Podpowiedź - co mogą robić dzieci (niektóre prace pod nadzorwem rodziców!)

Po pracy zachęcam do wyciszającej zabawy. Rodzice udostępnijcie dziecku np. makarony, nasiona grochu, fasoli. Poproście dziecko, aby ułożyło z nich obrazek (makaronowy obrazek, fasolkowy obrazek). Po skończonej zabawie oczywiście sprzątamy!!!

Życzę Wam udanego i radosnego weekendu! Ściskam mocno wszystkie Misie!!!


Temat dnia Mali ogrodnicy

Czwartek 02. 04. 2020

Witajcie Kochane Misie! Udało się Wam wczoraj zrobić komuś psikusa? A może to Wam ktoś zrobił śmieszny żart? Dziś zachęcam Was do wysłuchania piosenki, spróbujcie nauczyć się słów, po powrocie do przedszkola zaśpiewamy razem!

https://www.youtube.com/watch?v=KoAEIDEzG3Y&list=RDKoAEIDEzG3Y&start_radio=1

Rodzice po wysłuchaniu piosenki zadajcie dziecku pytania:  -czy pamiętasz o jakich  kwiatkach śpiewały dziewczynki? – jakich narzędzi używały w swoim ogródku i do czego one służyły? – czy znasz inne narzędzia potrzebne do pracy ogrodnikowi? Teraz przeczytajcie dziecku zagadki:

Spotkasz go w ogrodzie,
gdzie pracuje co dzień
dba o klomby i rabatki,
kocha rośliny i kwiatki. (ogrodnik)

Co kopie, chociaż nie ma nóg?
Będziesz nią ogród skopać mógł. (łopata)

Na patyku zębów rządek,
znają je na pewno dzieci.
Służą do równania grządek,
i do uporządkowania śmieci. (grabie)

Leci z niej woda
przez sito blaszane.
Jaka to wygoda
już kwiatki podlane! (konewka)

Tym dziwnym pojazdem na jednym kole
Wozi ogrodnik narzędzia na pole. (taczka)

Pokaż dziecku narzędzia klikając na poniższy link

https://przedszkolankowo.pl/wp-content/uploads/2017/02/narz%C4%99dzia-ogrodnika-plansze.pdf

Ogrodnik potrzebuje też różnych nasion. Oto niektóre z nich:

 

Nasiona wygladają bardzo różnie - mają różne kształty, wielkość, kolor. Niektóre z nich są jadalne, czy wieciejakie? Zastanówcie się wspólnie z rodzicami!

Zapraszam dzieci do zabawy ruchowej "Kwiatki więdną - kwiatki rosną".

Dziecko kuca i obejmuje swoje kolana, głowę kładzie na kolanach. Na hasło "kwiatki rosną" - dziecko powoli się podnosi wyciągając ręce w górę i rozkłada je na boki. Na hasło: kwiatki więdną" - dziecko  prostuje ręce (składa płatki) opusza je i przybiera pozycję taką jak na początku. Zabawę powtarzamy  3-4 razy Przy okazji tej zabawy zapytaj dziecko dlaczego kwiaty więdną, czego potrzebują do życia?

Rodzicu zaproponuj dziecku pracę plastyczną. Dziecko przedstawia wybrane narzędzie ogrodnicze dowolną techniką (może to być rysowanie, kolorowanie, wyklejanie, lepienie z plasteliny, rozcieranie plasteliny).

Dzieci pamiętajcie aby po skończonej pracy posprzątać po sobie!!!

Po pracy zapraszam do zabawy przy muzyce, możecie ćwiczyć z rodzicami lub z rodzeństwem. 

https://www.youtube.com/watch?v=rwqMzHX4E_M

Mocno Was ściskam! Życzę udanego dnia!


Temat dnia: Od nasiona do Owocu

Środa 1. 04. 2020

Dzień dobry kochane Misie!!!

Dziś rozpoczął się nowy miesiąc. Czy wiecie jaki? Podpowiem Wam przysłowiem: „Kwiecień plecień bo przeplata, trochę zimy, trochę lata”. Przysłowie to oznacza, że w tym miesiącu będzie ciepło ale też mroźno.

1 dzień kwietnia to też dzień szczególny - Prima Aprilis. Święto, z którym związane są tradycje robienia żartów, celowego wprowadzania w błąd rodziny, przyjaciół, kolegów... bądźcie więc czujni. A może Wy zrobicie jakiś żart swoim bliskim… Pamiętajcie jednak, aby nie były to żarty obraźliwe lub przykre dla drugiej osoby.

Oto pomysły na psikusy dla dzieci i rodziców:

https://miastodzieci.pl/czytelnia/prima-aprilis-uwazaj-bo-sie-pomylisz/

Dziś  zachęcam Misie do doskonalenia umiejętności liczenia. Pomoże nam w tym Sowa Mądra głowa.

Rodzice -  przydadzą się nam domowe liczmany  –  mogą to być fasolki, nasiona grochu, makarony typu rurki lub świderki. Włączcie dziecku film :

https://www.youtube.com/watch?v=DtiYKKb6J1U

W trakcie filmu poproście dziecko aby  wykładało na umówione wcześniej  miejsce (może  to być papierowy lub plastikowy talerzyk) tyle liczmanów, ile właśnie  wskazuje Pani Sowa. Można zatrzymać film, gdy pojawiają się problemy i wykonać zadanie wspólnie z dzieckiem. Jestem jednak pewna, że dzieci świetnie sobie poradzą ponieważ doskonale potrafią liczyć!  Zachęcam aby dziecko obejrzało film jeszcze raz. Bawcie sie w liczenie:

- połóż na swoim talerzyku tyle samo fasolek co ja (pierwszy kładzie rodzic, następnie dziecko liczy i kładzie tyle samo na swoim talerzyku)

- połóż na swoim talerzyku o dwie (rodzic wskazuje dowolna liczbę)  fasolki więcej niż położyłam/łem  ja (jw.)

- połóż na swoim talerzyku o dwie (rodzic wskazuje dowolną liczbę)  fasolki mniej niż położyłam/łem  ja (jw.)

- rozłóż na dwóch talerzykach po tyle samo fasolek (dziecko samo rozkłada fasolki na dwóch talerzykach, nie musi wykorzystać wszystkich fasolek, ważne jest aby rozłożyło po tyle samo)

- policz moje fasolki (dziecko liczy w dostępnym dla siebie zakresie, ważne jest aby wskazywało palcem liczoną fasolkę) Rodzice sprawdzajcie poprawność liczenia.

Po wytężonej pracy zapraszam do ćwiczeń przy muzyce :

https://www.youtube.com/watch?v=m2WsGrvCx_w

https://www.youtube.com/watch?v=afceLnZTLP4 (przy wolnej muzyce dziecko spaceruje, przy szybszej biega na palcach)

https://www.youtube.com/watch?v=InEeyPR93Uc (w trakcie trwania muzyki poruszamy się wg instrukcji)

https://www.youtube.com/watch?v=qjPRAGyeYJA (koniki - zabawa znana dzieciom )

Dzieci spróbujcie potańczyć z Blu w domu, po powrocie do przedszkola nauczymy się  tańca wspólnie. Już nie mogę się doczekać!!!

https://www.youtube.com/watch?v=BEu1WLjOokY

Ściskam Was mocno moje kochane Misie i życzę miłego dnia, pełnego psikusów.


Temat dnia: Jak rozwija sie roślina?

Wtorek 31.03.2020

Dzień dobry Misie i Rodzice!

Pamiętacie przysłowie z poprzedniego tygodnia "W marcu jak w garncu"? Wyjrzyjcie proszę przez okno - dziś troszkę słońca, troszkę śniegu, przymrozek...

Zachęcam wszystkie dzieci do porannej pobudki przy muzyce, w trakcie trwania piosenki wykonujcie skłony i wyprosty (jak najwyżej na palcach dłońmi sięgamy sufitu)

https://www.youtube.com/watch?v=FZ3pj_ZkldQ

https://www.youtube.com/watch?v=dqk_IongIzI

Dziś zabawimy się w hodowców fasoli.

Rodzice zaprezentujcie dziecku nasionko fasoli i przedmioty, które potrzebne będą do hodowli: słoik, gaza, gumka recepturka. Wspólne przypomnijcie sobie warunki niezbędne do rozwoju rośliny (dostęp do światła, wody, podłoże). 

https://www.youtube.com/watch?v=RlGjvr7glcc  filmik z instrukcją dla dzieci

Dziecko na słoik nakłada gazę, następnie mocuje ją gumką recepturką, wlewa do środka słoika zimną wodę, a na gazie kładzie nasiona fasoli.

Zadanie dla dziecka: codzienna obserwacja zmieniającego się nasionka, wspólne omawianie zaobserwowanych zmian i wyciąganie wniosków.

A teraz zapraszam do wykonania pracy plastycznej – bociana z papierowych talerzyków.

Zanim przystąpicie do pracy obejrzyjcie film o bocianach:

https://www.youtube.com/watch?v=KHo-4LbWjzw

Do wykonania pracy potrzebne będą:

- talerzyk papierowy (jeżeli nie masz w domu, nie martw się – wytnij koło z białego bloku technicznego)

- biała kartka,

- rolka po papierze toaletowym,

- farby,

- klej,

- ołówek

Oto film instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=Nbd6YT7aFos 

Poproście rodziców o pomoc w wykonaniu pracy i pamiętajcie aby posprzątać po sobie!

Wasze bociany z radością obejrzę po powrocie do przedszkola!

Pozdrawiam Was Moje Kochane Misie!!! i życzę udanego dnia!


Temat dnia: Wiosenne prace w ogrodzie

30. 03. 2020

Dzień dobry Dzieci i Rodzice! Wiosna rozgościła się u nas na dobre, dlatego czas zabrać się za wiosenne porządki! Do pracy…

Rodzice przeczytajcie dziecku wiersz a następnie porozmawiajcie na temat jego treści:

„Wiosenne porządki” W. Badalska

Zapukał w okienko

promyczek swawolny

- czy zrobiono już porządki

w ogródeczku przedszkolnym?

- czy listki zgrabione

na waszych zagonkach?

- czy posiane kwiatków

malutkie nasionka?

Spojrzał Grześ na Ewę

A Ewa na Zdzisia,

Zawstydzili się - i patrzcie

Jak pracują dzisiaj.

Pytania do wiersza: - Kto zapukał w okienko? - O co pytał promyczek? - Co zrobiły dzieci? - Jaką mamy teraz porę roku?   

Obejrzyjcie wspólnie z dzieckiem poniższe obrazki, opowiedz dziecku jak wyglądają  wiosenne prace w ogrodzie.  Następnie niech dziecko samo opowie historyjkę obrazkową.

 

Możecie również obejrzeć film o pracach w ogrodzie:

 https://www.youtube.com/watch?v=0KqfY1Dltr8

Poproś dziecko aby wymieniło kilka roślin, których nasiona można zasiać w ogródku.

Zachęcam do aktywności ruchowej przy muzyce:

https://www.youtube.com/watch?v=dqk_IongIzI

https://www.youtube.com/watch?v=30BVfTvlsrE

https://www.youtube.com/watch?v=t9faXuWJ99g

https://www.youtube.com/watch?v=-v3t0Ks0dQk  potrzebna będzie gazeta lub kartka papieru.

Drodzy Rodzice możecie równiez przygotować dziecku tor przeszkód wg poniższych instrukcji:

https://www.mamawdomu.pl/2013/01/domowy-tor-przeszkod.html

Życzę miłego dnia!

 

 

Temat kompleksowy: Kolorowy świat

Temat dnia: Kolorowy swiat

Piątek 27. 03. 2020

Witam Was Misie! Zapraszam do zabawy!

Rodzice przeczytajcie dziecku wiersz:

„Kolorowy świat” Maciejka Mazon

Nawet kiedy jest pochmurno,

nawet kiedy jest burzowo,

wyjrzyj z okna na ulicę,

zobacz, jak jest kolorowo.

Tu gumiaczki zieloniutkie,

tam czerwona torebeczka,

w górze żółte parasolki,

takie jasne jak słoneczka!

I szaliczek cały w paski

fioletowo – granatowe…

Razem ze mną spójrz przez okno,

Co jest jeszcze kolorowe?

Zadajcie pytania do wiersza: - jakie kolory pojawiły się w wierszu? – co było zielone, co czerwone, a co żółte? jakie są Twoje ulubione kolory, co ma takie kolory? Zachęćcie dziecko aby wyjrzało przez okno i opisało jakie widzi kolory.

Zapraszam dzieci do wykonania plakatu „Moje ulubione kolory”. Rodzice włączcie dziecku utwór „Wiosna” Vivaldiego, aby dziecko mogło przy nim pracować. Dzieci mogą malować farbami lub rysować kredkami. Jest pewna trudność w wykonaniu tej pracy – ona nie ma przedstawiać nic konkretnego, żadnych rzeczy autentycznych. Dzieci maja operować barwami w dowolny sposób, aby powstała kolorowa abstrakcja na całej powierzchni kartki. Zapytajcie dziecko czy pamięta znaczenie słowa „abstrakcja” - mówiliśmy już o tym w przedszkolu.  

Oto przykłady abstrakcyjnych obrazów, pokażcie je dziecku.

  

 

Antonio Vivaldi „Cztery Pory Roku” Wiosna

 https://www.youtube.com/watch?v=jdLlJHuQeNI

 Po skończonej pracy zapytajcie dziecko jaki to utwór - wesoły czy smutny i jakie miały skojarzenia słuchając go. Zapytajcie też jaki dziecko ma dziś nastrój.

Zapraszam do zabaw ruchowych rodziców z dziećmi wg. W. Sherborne.

Lustro – rodzice i dzieci siedzą naprzeciwko siebie, dziecko wykonuje dowolne ruchy, gesty, wykorzystuje mimikę twarzy, rodzic naśladuje ruchy dziecka - zmiana ról.

Domki – rodzic w klęku podpartym, tworzy domek dla swojego dziecka. Dziecko wchodzi do domku (siada skulone pod rodzicem). Dziecko potem wychodzi spod domku, przechodzi między jego nogami i rękami.

Zabawa razem w kole – rodzina siedzi w kole, trzymając się za ręce. Wszyscy kładą się na brzuchu, następnie wstają trzymając się za ręce.

Bujanie dziecka w kocu.

Wycieczka – ciąganie dziecka w kocu- za ręce, na nogi, na zrolowanym kocu.

Życzę Wam udanego weekendu! Zachęcam, aby powracać do ulubionych zabaw muzycznych.


Temat dnia: Kolorowe pory roku

Czwartek 26. 03. 2020

Drogie dzieci wysłuchajcie piosenkę o czterech porach roku, jeżeli to możliwe obejrzyjcie również teledysk, a w nim zwróćcie uwagę na to, jak wyglądają drzewa w poszczególnych porach roku. Z piosenki zapamiętajcie jak najwięcej o każdej porze roku – co takiego dzieje się w czasie trwania każdej z nich, jak zachowują się ludzie, rośliny, zwierzęta, jaka jest pogoda. Przypomnijcie sobie wszystko o czym rozmawialiśmy w przedszkolu! Nauczcie się śpiewać refren.

https://www.youtube.com/watch?v=69B_ZJ37PYw

Rodzice przeczytajcie dziecku wiersz:

„Rodzinka pór roku”

1. Cztery pory ma rok cały.

Każda inna oczywiście.

Zima w śniegu, wiosna w kwiatach,

lato w słońcu, jesień w liściach.

2. Wiosna lubi rower, piłkę,

lato łódki i kajaki.

Jesień rolki, hulajnogi,

zima narty, łyżwy, sanki.

3. Wiosna stawia babki z piasku,

lato kąpie się w basenie,

jesień spaceruje w lesie,

zima śnieg w bałwanka zmienia.

4. Wiosna, lato, jesień, zima,

cztery pory rok nasz ma.

Każda inne zna zabawy,

każda w co innego gra.

Po przeczytaniu wiersza zadajcie dziecku pytania: - ile jest pór roku? - jakie to są pory roku? poproście, aby dziecko wymieniło je zgodnie z kolejnością występowania, - co lubią poszczególne pory roku? A teraz trudniejsze pytania - jaka pora roku jest przed wiosną? – jaka pora roku jest po zimie? itd…

 Teraz kochane Misie utrwalimy wszystkie wiadomości o porach roku, wykonując pracę plastyczną.  Będą Wam potrzebne 4 kartki i kredki lub farby. Na każdej z kartek osobno, po jednej stronie narysujcie lub namalujcie farbami, jak wygląda drzewo i jego otoczenie w poszczególnych porach roku.

Oto przykład jak mogą wygladać drzewa:


Na odwrocie kartki po pięć charakterystycznych dla danej pory roku rzeczy – jedna kartka ma przedstawiać jedną porę roku (z jednej strony wygląd drzewa, a z drugiej rzeczy, które kojarzą sie z porą roku). 

Oto przykład:

   

 

 Pamiętajcie o zapełnieniu całej powierzchni kartki i estetycznym wykonaniu pracy. Pracę tą możecie  wykonać w kilku etapach (np. jedna pora roku dziennie). Na zakończenie poproście Waszych rodziców, aby pomogli Wam spiąć wszystkie kartki razem (np. przy pomocy zszywacza lub wstążki). Powstała piękna ilustrowana książka o porach roku. Chętne dzieci mogą wykonać też stronę tytułową!

Jestem bardzo ciekawa jak wyglądają Wasze książeczki! Po powrocie do przedszkola z radością obejrzę wszystkie!

Po wytężonej pracy zapraszam Was do Waszych ulubionych zabaw!

https://www.youtube.com/watch?v=dqk_IongIzI

https://www.youtube.com/watch?v=30BVfTvlsrE

https://www.youtube.com/watch?v=t9faXuWJ99g

Pozdrawiam Was Misie, życzę pięknego dnia!

 


Temat dnia: Wiosenna pogoda

Środa 25. 03. 2020

Dzień dobry Misie!

Na początek proponuję Wam poranną rozruszankę:

https://www.youtube.com/watch?v=30BVfTvlsrE

Dziś zachęcam wszystkie dzieci do wykonania własnego przepisu na marcową pogodę. Aby zabrać się do pracy musimy ustalić jakie składniki będą nam potrzebne… Dowiecie się tego rozwiązując zagadki

Rodzice przeczytajcie dziecku zagadki. Przypomnijcie również przysłowie z wczorajszego dnia "W marcu jak w garncu" oraz jego znaczenie.

Pada z chmurki na podwórze, zostają po nim kałuże… (deszcz),

Lecą małe, białe kulki, z ciemnej, zimnej chmurki… (grad),

Świeci na niebie żółte i gorące, od razu poznasz, ze to… (słońce),

Szumi w gałęziach drzewa, w kominie głośno śpiewa, łódkom wzdyma żagle, z głowy kapelusz zerwie nagle, na wodzie goni fale, lecz go nie widać wcale… (wiatr),

To są gwiazdki, choć nie świeca, tylko z ciemnej chmury lecą, a gdy już na ziemię spadną, bielą ją okryją ładną… (śnieg)

Po rozwiązaniu zagadek pokażcie dziecku książkę kucharską i wyjaśnijcie, że każdy przepis zawiera listę potrzebnych składników oraz dokładne instrukcje wykonania. Zaproponujcie dziecku aby narysowało symbole pogody i wycięło je nożyczkami – dziecko samo decyduje ile symboli danego zjawiska pogodowego wykona. Podpowiedź jak mogą one wyglądac:

Następnie dziecko przykleja je na kartce, na której narysowana jest sylweta garnka.

Zadaniem dziecka jest też określenie ilości użytych składników (np.: do przygotowania pogody marcowej potrzebne będą: 3 słoneczka, 4 śnieżynki, dwa wietrzyki…) Sprawdźcie poprawność wykonanego zadania.

Misie jeżeli uda się Wam wykonać to zadanie chętnie zobaczę je po powrocie do przedszkola.

Zachęcam Was do zaśpiewania piosenki, którą znacie „Marzec czarodziej”

Link https://www.youtube.com/watch?v=YooD0x8941E

Chodzi marzec - czarodziej,
po chmurach, po lodzie.
Aż tu nagle hokus - pokus:
i już pączki na patyku
i już trawka na śnieżniku.
Och, ten marzec - czarodziej!

Chodzi marzec - czarodziej,
Po chmurach, po lodzie.
Aż tu nagle hokus - pokus:
słońce rzuca swe błyskotki,
że aż mruczą bazie -kotki
Och, ten marzec -czarodziej!

Chodzi marzec - czarodziej,
po chmurach, po lodzie.
Aż tu nagle hokus - pokus:
przez kałuże skaczą kaczki,
żółte kaczki - przedszkolaczki .
Och, ten marzec - czarodziej!

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego dnia!


Temat dnia: W marcu jak w garncu

Wtorek 24. 03. 2020

Dzień dobry moje kochane Misie!

Galerie zdjęć w trakcie przygotowywania. Zapraszamy wkrótce!

« Powrót

Przedszkole nr 1 w Złotowie

ul. Grochowskiego 14, 77-400 Złotów
NIP: 767-169-88-76
tel. +48 67 263 3358
E-mail: p1@przedszkola-zlotow.pl